nedeľa 8. februára 2015

Weleda | Oživujúca pleťová voda

Krásnu nedeľu! Dnes to bude opäť recenzia na pleťovú vodu. Totiž dostala som sa do situácie, keď mi všetky dobré došli a nevyhovujúce na mňa zízajú na poličke. A ja sumarizujem, ktorá bola najlepšia a zadovážiť si ju znovu, alebo ísť do niečoho nového, čo sa mi zatiaľ v prípade prírodných a bio pleťových čistiacich prípravkov už viac krát nevyplatilo.Weleda je certifikovaná prírodná a kvalitná kozmetika, sledujem jej kroky už dlhodobo a zatiaľ ma v ničom nesklamala :). Tak som sa rozhodla pre ich čiastiacu, alebo teda oficiálnym názvom oživujúcu pleťovú vodu!


Zloženie má pekné a stručné. A hoci je alkohol na druhom mieste, voda vôbec nevysušuje, ani pri pravidelnom používaní. Skôr tam ten alkohol plní funkciu konzervanta - iný sa tam nenachádza a dezinfekcie. Výťažky z ružových lupeňov pôsobia sťahujúco na zväčšené póry. Hamamel sme tu už mali v pleťovej maske od Dr. Hauschka. Rastlinka je výborné prírodné tonikum, tiež sťahuje póry a znižuje nadmernú tvorbu mazu. Podobné účinky má aj citrónová šťava, ktorá navyše pleť farebne koriguje. Takže výborná troj-kombinácia prírody. A na záver obsahuje malé percento esenciálnych olejov. Vonia veľmi príjemne a jemne. Je sympatické, že nebalia do plastu ale modrého skla a samotná tekutina ma mierne žltú farbu. Spotrebovala som ju do dna asi za 2 mesiace pri použití každý večer, avšak s tým, že som ju aplikovala už na odlíčenú čistú pleť. Musím povedať, že to ale nie je žiadne odličovadlo, to by som ju vycapala za 2 týždne :-). Používala som ju skôr ako kúru a prípadné dočistenie, a nechala pôsobiť na noc. Pleť sa mi časom upravila, tak nejak znormalizovala, zjednotila. Zatiaľ je to bezpochyby najlepšia pleťová voda akú som vyskúšala a horúci kandidát na kúpu ďalšej fľaštičky!


Balená je v sklenenej,, bezpečnej fľaštičke z modrého skla, a kúpite ju na Biotiful.sk.

Už ste ju skúšali?

2 komentáre:

  1. Ja mám teraz od Weledy Jemné čistiace mlieko, som s ním veľmi spokojná, po asi dvoch týždňoch používania badám, že sa mi pleť začína upravovať. Tiež si nanášam až na kompletne umytú pleť. Po tejto recenzii určite vyskúšam aj Oživujúcu pleťovú vodu, pre porovnanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru bola perfektná :). Mne už nejak nevadí ani ten alkohol, našťastie nemám citlivú pleť. Tak rozmýšľam, že by som si ju pokojne mohla kúpiť znova, bolo to dosť dávno keď som písala túto recenziu :). Jemné čistiace mlieko som skúšala tiež a bola som veľmi spokojná.

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...