nedeľa 1. februára 2015

Alverde | Prírodné šampóny časť II.

Minule som písala o alverďáckom šampóne s extraktom z citrónu a marhule. Dnes teda akoby pokračovanie s ich brezovo-šalviovou verziou na citlivú pokožku hlavy.


Poznáte to, keď máte pri umývaní vlasov pocit, že vám vŕzgajú? Pri tomto brezovo-šalviovom šampóne mi vŕzgali aj končeky prstov. Študovala som, čím to môže byť. Obsahuje alkohol, ako všetky alverďácke šampóny, no ten je až na 9.mieste v zložení. Zároveň som narátala až 5 zlúčenín sodíka. Napríklad aj taký chlorid sodný (soľ) vysušuje čo mu príde pod ruky. Extrakt z brezy je dávna klasika brezových odmasťujúcich šampónov. Údajne je to šampón na citlivú pokožku hlavy, no kombinácia viacerých zložiek dosť vysúša. Takže pre citlivky nič moc, asi by som neriskovala. Keby mi niekto ukázal iba to zloženie, bez váhania by som to tipla na šampón pre mastné vlasy. Obsahuje však aj mnoho vyživujúcich látok, ako pšeničný, kukuričný či sójový proteín. A krásne bylinkovo vonia, vďaka skutočným výťažkom z brezy, šalvie a ďalším prírodným esenciálnym olejom.

PLUSY:MÍNUSY:
- bio certifikát Natrue.org a Vegan- vysušuje (vyšší obsah alkoholu)
- cena (200 ml, cca 2,50 €)
- vôňa
- dostupnosť

1 komentár:

  1. Ja som mala len jeden na farbené vlasy, no ten smrad som nejako nevedela prežiť.

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...