štvrtok, 16. júla 2015

Urtekram | Šampón Aloe Vera Bio na suché vlasy

Dlhodobo veeeľmi obľúbený šampón u priaznivcov prírodnej kozmetiky a ja som sa k nemu dostala iba pred pár mesiacmi. Totiž na Slovensku ho donedávna nebolo až tak jednoduché dostať. Už ho síce naše bio eshopy pridávajú postupne do ponuky, ale je ich skromne. Pritom jeho dánsky výrobca, nie je od nás až tak ďaleko. Pri mojej návšteve cca pred rokom som si všimla, že Dáni sú celkovo fanatici bio-eko-organic štýlu, čo ma strašne fascinovalo. A Urtekram je v tomto viervovyznaní až krutoprísny! :) Čo je len a len dobre.


Prvé, čo mi hneď bilo, resp. nebilo do očí - žiaden alkohol v zložení. Proste žiaden. Vidíš Lavera, a najmä Alverde, že to ide? :) A potom veľa dobrých prírodných extraktov v prvej polovici zloženia.


Takže pekne zaradom, pre vlasy mega prospešná prírodná bomba: aloe vera, medovka, moja obľúbená mäta, pomarančové extrakty a vitamín E. Zloženie konzervuje predpokladám chlorid sodný a kyselina citrónová. Je teda je živým dôkazom, že to v prírodnej kozmetike ide aj bez alkoholu, ktorý je nepriateľ! :) Vonia veľmi jemne, skoro až nijak, ale je tam predsa trošku rozoznať tie sympatické bylinky.


Ako (možno) vidno, je taký priesvitno-oranžový :) no a brutálne pení! Teda brutálne - oproti iným bio šampónom, lebo veď vieme, že penidlá sú zväčša nelichotivá syntetika. Tu to nejak dobre vymysleli. Spomínaný olej z pomarančovej šupky a mnoho hydratačných látok spôsobuje nulové vŕzganie vlasov pod prúdom vody a práve naopak, už pri umývaní mám pocit akoby som použila šampón aj kondicionér v jednom.

Po umytí nemám žiadne presušence, ale pekne vyhladené vlasy. A to aj bez kondicionéru, ktorý používam takmer vždy, ale tuto som predsa len chcela otestovať jeho samostatnú silu. Priznávam, že som si spolu s ním objednala aj kondicionér, samozrejme :) ale o ňom už next time (recenzia na Urtekram kondicionér tu!). A čo cena? Porovnateľná s Laverou, ktorej 200 ml balenie stojí cca 5 €, Urtkeram 250 ml stojí okolo 6 €. Ale hovorím, musíte googlom tie naše eshopy poriadne prečesať, stojí to za to :).

PLUSY:MÍNUSY:
- prísne organický výrobok s bio certifikátmi :)- absolútne žiadne
- skvelé zloženie bez alkoholu a zaťažujúcich olejov
- vlasy nevysušuje, naopak výborne hydratuje

Skúsili ste niečo od Urtekram a bolo to tiež také príjemné prekvapenie? :)

9 komentárov:

  1. Urtekram su asi naj! Skus aj rhassoul, vonia ako pepermintova zuvacka a urobi aj objem!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zatiaľ vyhrávajú :) a ďakujem za tip, pepermint (a mätu) zbožňujem, tak najbližšie asi siahnem po tomto :)

      Odstrániť
  2. Ahoj, prosim Ta aky bol ten kondicioner od urtekramu? Nemozem najst ten clanok ��
    Dakujem
    Inak velmi rada citam tvoj blog �� super to opises, vyfotis, zhodnotis �� Linda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Linda, dakujem! :)
      Recenziu kondisu najdes tu: http://somethingbiotiful.blogspot.sk/2015/07/urtekram-kondicioner-severska-breza.html alebo ked si vyrolujes oznacenia "Urtekram" alebo "kondicionery" (nefungoval mi pre-link z clanku, uz som to fixla). Pre mna to bol zatial TOP prirodny kondicioner :)

      Odstrániť
    2. Aha, dakujem, kuknem to este tak. Presne som to len cez ten link skusala a neslo :-). Naozaj si bola taka spokojna? To je super. Tak si ho hned skusim objednat aj so samponom ;-)

      Odstrániť
  3. ahoj, ja tieto sampony pouzivam uz dlhsie a su uzasne aj kondicioneri. a dokonca aj rada pre deticky je perfektna :)
    este otazocka kde vies tak lacno kupit ten sampon?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj, všetko od Urtekram vždy kupujem na Biokrasa.sk :)

      Odstrániť
  4. dá sa to kúpiť aj na www.salehouse.sk , od urtekram tam majú aj sprchový a telovy tiež sú skvelé. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Naviem či som si dala málo šampónu, ale mne vôbec nepení, ...dva roky frčím na ponio tuhých šampónikoch a chcela som vyskúšať niečo nové tak som sa inšpirovala u Teba ...

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...