utorok 14. júla 2015

NatraCare | Intim obrúsky z bio bavlny

Tak dnes trošku nadviažem na včerajšiu tému (prírodné intímne mydlo od Nobilis Tilia) a spomeniem sľúbené vlhčené obrúsky. Všeobecne nie som ich veľkým zástancom, ale nie v každej situácii mám k dispozícii osobnú sprchu :). Môže sa vyskytnúť 100+1 rôznych situácii kedy ich bude treba, ale väčšinou sa dajú predvídať. Väčšinou :).


Pravdepodobne už každá otestovala na vlastnej "koži" :) tie od Lactacyd, známa klasika v bielo-oranžovom balení. Existuje dokonca aj Sensitive verzia. V každej som ale našla nelichotivé konzervanty a jeden PEG, ktoré by som, a to najmä, na delikátne partie naozaj neriskovala. Radšej nerozoberám ďalšie pofidérne zloženie vrátane toxickej parfumácie a ďalšie podobné produkty od iných drogérkových značiek. Prejdem rovno k skvelej prírodnej alternatíve, na ktorú som náhodou natrafila v jednom eshope.


Hoci som značku NatraCare registrovala už dlhší čas, toto je zatiaľ môj prvý a jediný produkt. Cena sa mi zdala dokonca nižšia ako u Lactacydu,na druhej strane je aj počet obrúskov nižší, takže to vyjde tak nejak rovnako. Vyrobené sú z certifikovanej bio bavlny a analýza ďalšieho zloženia v tabuľke nie je pre moje oko vôbec iritujúca. A teda samozrejme nie len pre oko :).


Zvlhčujúca zmes, v ktorej sú bio obrúsky, je z 89% organická, čo je pekné číslo. Prírodné extrakty na popredných miestach sú dobré znamenie, najmä v produkte takéhoto typu vidím rada kamilky a nechtík :). Extrakty z ruží upokojujú, hoja (sú aj súčasťou viacerých liečivých preparátov z lekárne). Jediná potenciálne najškodlivejšia látka môže byť sodium benzoate, je na konci zoznamu (=v najmenšom podiele), čo už samé o sebe upokojuje. Chápem, že tam musí byť a je to relatívne jemný konzervant. Obrúsky majú kvalitné balenie s funkčným zalepovaním, čo je dôležité, aby neobschli po vytiahnutí prvého kúsku. Voňajú tak prírodne, po kvietkoch :).

PLUSY:MÍNUSY:
- prírodný výrobok- žiadne
- cena (2,50 €, 12 ks)
- sú 100% biodegradabilné




Mohli by vás zaujímať aj nasledujúce 100% prírodné produkty:

★ Intímne obnovujúce vlhčené obrúsky | Good Clean Love
★ Intímna umývacia pena s výťažkom z brusníc | Bioturm
★ Intímny umývací gél proti zápalom a mykózam | Good Clean Love
★ Lubrikačný gél proti zápalom a mykózam Almost Naked | Good Clean Love
★ Kategória: Intímna starostlivosť / Biotiful.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...