streda 22. júla 2015

Marilou Bio | Prírodný pleťový peeling

Hľadala som nejaký hotový peeling za rozumnú cenu. Aj keď je vždy lepšie si lacno a rýchlo pripraviť DIY peeling doma (napr. zvyknem zmiešať lyžicku hnedého cukru a lyžicku medu, hneď capnúť na tvár a ísť do sprchy), nie vždy mi tento proces príde až taký rýchly :). A tak, keďže som homo sapiens pohodlný, chcem mať nejaký po ruke, ready na použitie pri sprche poličke.


Alverde, 100 ml za cca 3,00 €, je dostupná klasika, aj druhy peelingov sa mi pozdávajú (marhuľa+nechtík, auqa s morskými riasami, dokonca aj špeci pánsky majú), ale ich zloženie v poradí Aqua, Alcohol.. ma posiela rovno k iným značkám. Tak opäť len tie eshopy. Btw, som vďačná za každý, ktorý pri výrobkoch vypisuje aj ich ingrediencie, a nemusím prípadným mailom otravovať prevádzkovateľa ;). Takto to bolo aj v tomto prípade, zloženie bez alkoholu a póry upchavajúcich látok, a hoci za cenu 5,00 €, ale objednané. O značke Marilou Bio som týmto čítala prvý krát.


Je to francúzska značka, relatívne mladá (existuje len 6 rokov), silne bio eko orientovaná, netestujú na zvieratkách a majú veľmi chutné obaly :). Údajne nechcú byť "masovka", a preto nespolupracujú s množstvom eshopov, treba ich poriadne hľadať. To je podľa mňa čudná filozofia a len na ich škodu...


Na obale rovno uvádzajú, že 99% zo všetkých zložiek je prírodných a 26% zložiek pochádza z ekologického poľnohospodárstva. Čo je veľmi, veľmi slušné. Ale čo to jedno percento? Dva syntetické konzervanty, avšak tie z najneškodnejších. Tlieskam ale čestnému druhému miestu v zložení, ktoré obsadzuje verbena citrónová. Hoci je to rastlinka s ohromujúcou citrónovou vôňou, intenzívnejšou než samotný citrón, samotný peeling je bez parfumacie. Zvláštne, a je to aj škoda. Vôňu verbeny mám strašne rada, je to stálica v mojej parfumovej poličke, v zhmotnetní do Yves Rocher a ich toaletky. Ale k veci :), okrem toho že verbena pekne vonia, má ako bylinka využitie tusím pri všetkých zdravotných problémoch, ale v tomto peelingu nám je podstatná jedna jej vlastnosť - pomáha rýchlo hojiť poškodenú pokožku a všetky možné ranky. Sezamový olej a bambucké maslo výborne hydratujú a hoci som sa toho oleja trochu bála, neupcháva póry. Celkovo pekne vyhladí, vyčistí a hydratuje pleť bez nejakého zaťaženia. Peeling robí peelingom, okrem tej masy, niečo abrazívne a tu je to silica, kremičitý piesok. Zrniečka sú úplne jemné, a moja pleť by pokojne prijala aj niečo drsnejšie :). Ale je to dobrá správa pre citlivú pleť.

PLUSY:MÍNUSY:
- prírodný výrobok s bio certifikátom EcoCert- dostupnosť
- jemné peelingové a liečivé účinky
- bez parfumácie

Skúšali ste ho, alebo máte typ na lepší? :)

Ďakujem za každý komentár ♥ a krásny horúci večer! (31°C o 9.30 pm!!!)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...