streda, 29. júla 2015

Saloos | Bio kokosový olej Orange

Viem, že neobjavím ďalší kontinent keď poviem, že kokosový olej je širokospektrálny beauty zázrak. U mňa je to už štádium, že ho používam dlhodobo a na všetko. Ono je to úprimne tak, že aj jeho prirodzený pekný kokosový smrádok mi začal vadiť, som sa prejedla ☻. Lenže nechcem sa ho vzdať práve kvôli tým skvelým účinkom - proste ani s ním, ani bez neho. A potom som náhodou narazila na Saloosácke voňavé verzie! Inštinkt mi vravel aby som vzala pomaranč.


Je obdobie nechutných horúčav (seriózne zvažujem presťahovanie sa do Švédska) a keďže kokosový olej má bod topenia sa pri teplote 24 °C a viac, vyzerá už dosť dlho takto:


Pri skladovaní v chladničke zase takto:


Nejdem nudiť miliónom pozitív olejčeka, spýtajte sa kľudne v komentároch prípadne :) ale prejdem k tomu najdôležitejšiemu, prečo ho mám - k vôni. Naozaj poctivá pomarančová, ako sľubuje obal, ma dostala, vedela som prečo si ju vyberám ✌. Špeciálne výborne sa hodí kvôli jeho sviežosti na leto, napríklad po opaľovaní. Určite svojej pokožke nepomôžete zmesou chemikálii v peknom obale s názvom "Mlieko po opaľovaní". Kokosový olej preniká hlboko do vrstiev pokožky, vyživuje, regeneruje, pri pravidelnom natieraní žiadne šúpanie sa nehrozí. A už sa cyklím pri tých pozitívach :). Btw, kokosový olej má prirodzený ochranný faktor SPF 4-8, čo viac?

Jeho totálne širokospektráne využitie:
• na suchú pokožku - rýchlo sa vpíja
• olej po opaľovaní, olej na opaľovanie (SPF 4-8!)
• pár kvapiek do suchých končekov vlasov oživí a prevonia
• pleťový krém (radšej vynechať očné okolie, kvôli esenciálnym olejom)
• voňavý masážny olej



V zložení ma zaujala iba jedna zložka, ktorú som nepoznala, ascorbyl palmitate. Volá sa aj askorbylpalmitát, ester kyseliny askorbovej (vitamínu C) a kyseliny palmitovej, a je to antioxidant. Rovnako ako samotný vitamín C pridaný do oleja. Takže samé dobré veci. Konzervanty netreba, konzervujú antioxidanty aj samotný kokosák.

Inak, dobrým tipom, keď sa otrepe vôňa kokosáku, je aj pridať doň pár kvapiek obľúbeného esenciálneho oleja. Len sa treba trafiť :), lebo taká moja ultimate best of esencia - mäta, mi k nemu bohužiaľ nepasuje. Saloos má už hotové verzie namiešané s vitamínom E. Tropic nie je nič pre mňa, Vanilka aj Čokoláda znejú mňam, ale ten s vôňou kávy, alebo teda Caffe Latte si píšem na vrch osobného wishlistu pre jesenné bio nákupy!
Vyskúšali ste niektorý? ✴

Ďakujem za každý komentár ♥

3 komentáre:

  1. Já jsem měla vanilkový a to je naprostá dokonalost! Miluju ho zejména na podzim a v imě, úplně si mě ta vůne po sprše hýčká!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za tip! :) Pomaranč bola skvelá voľba na leto, už sa mi skoro minul, vanilka alebo ešte čokoláda znie lákavo na zimu ;)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...