pondelok 2. marca 2015

Dr. Hauschka | Levanduľový sprchový gél

Momentálne je Dr. Hauschka moja najobľúbenejšia značka. Okrem toho, že spĺňa asi všetky podmienky pre rôzne certifikáty tej najprírodnejšej kozmetiky, je mi sympatický celý koncept a produkty účinkujú ako majú. O tom som sa už niečo málo zmienila tu. Prírodné sprchové gély sú kategória, kde mne osobne stačí aj cenová relácia značiek Alverde alebo Yves Rocher. Našťastie nemám problémovú pokožku tela a pokiaľ produkt nevysušuje, je v poriadku, nemám vysoké nároky. Ale v beauty kazetke, ktorú som dostala ako darček od sestričky, bolo aj malé balenie tohto šikovného produktu, tak sa chcem s vami podeliť o moje dojmy.


Samozrejme, cenovo sa pohybujeme niekde úplne inde ako u spomínaného Alverde: 200 ml gélu stojí cca 12 €. Pre tých, čo sa sprchovým gélom doslova oblievajú, to asi nebude výhodný pomer cena/objem. Avšak čo sa týka kvality, môžem len gratulovať. Je to jeden z mála sprcháčov, po ktorom netreba použiť telové mlieko či olej. V tomto majú prsty práve oleje obsiahnuté priamo v géle a to avokádový, slnečnicový a dulový. Dobrá rada priamo od Dr. Hauschku znie, nedrhnúť sa po sprche uterákom, ale ten len jemne ho popritláčať. Hydratačné oleje tak logicky niekoľkokrát lepšie naplnia svoju funkciu. Tajomný dulový olej som musela pogúgliť. Dula (zast. gdula, česky kdouloň, vedecky cydonia) je trošku zabudnuté ovocie, pestované od stredoveku. Je príbuzná jablkám a hruškám a podľa mňa vyzerá ako taký ich kríženec. Má osviežujúcu citrónovú vôňu, prevonia skrine, odpudí hmyz, mole... Za príjemnú vôňu sprchového gélu (okrem duly) môžu prírodné esenciálne oleje, levanduľový a santalové drevo. Priznám sa, že vôňa levandule sa mi už asi prevoňala, lebo mám pocit, že je v každej druhej tubičke akejkoľvek prírodnej kozmetiky. Po dlhšom čase ale nevadila a naopak v kombinácii s vôňou austrálskeho santalwood pôsobila jemne a ukľudňujúco. Gél obsahuje len jemné čistiace látky a ako konzervant je tam citric acid, teda kyselina citrónová.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...