štvrtok 19. marca 2015

Weleda | Brezový sprchový peeling

Peelingovy sprcháč od Weledy som chcela vyskúšať už naozaj dávno. Keď som naň uvidela akciu, nebolo o čom, jednoducho som si ho MUSELA kúpiť. Veď isto chápete :).


INGREDIENCIE:
Weleďáci vyzdvihujú v názve tohto sprchovacieho peelingu najmä výťažok z brezových listov, a to úplne právom. Má silné čistiace a detoxikačné účinky. Je na ňom postavený koncept ich detoxikačnej rady, ktorá pozostáva ešte aj zo špeciálneho oleja proti celulitíde. Ten získal v jednom nemeckom spotrebiteľskom teste ocenenie, že výborne funguje. Podľa mňa na celulitídu pomôže najmä vstať, cvičiť, a nepchať sa sladkosťami, ale dobre, zmierniť príznaky môže :). V každom prípade, peelingy sú všobecne výborná pomôcka pri boji s touto nočnou morou mnohých žien.


Peelingy vo všeobecnosti bojujú proti celulitíde tým, že podporujú mikrocirkuláciu a zároveň jemne obrusujú a masírujú pokožku. V tomto sprchovom peeling za tento "obrusovací efekt" môžu zrniečka - voskové perly z včelieho a karnaubského vosku (na obrázku to bohužiaľ príliš nevidno). Tento peeling je podľa mňa minimálne 3x lepší proti celulitíde ako iné. Prečo? Lebo je prírodný :), lebo obsahuje spomínaný výťažok z brezy, koreňa listnatca a listov rozmarínu, ktoré aktivujú látkovú výmenu v pokožke a do tretice, lebo už počas sprchy dopuje pokožku trio výživných olejov, a to sezamový, ricínový olej a olej z marhuľových jadierok.


AKÝ MÁ EFEKT:
Hoci prírodným konzervantom tu je alkohol, vysušovania sa obávať netreba. Práve naopak, vzhľadom na spomínané oleje tak vyživuje, už vôbec netreba použiť telové mlieko alebo olej. Nedá mi teraz nepoohovárať Niveu za jej "Sprchový gél a telové mlieko 2 v 1", neviem ako sa tento "zázrak" presne volá. Proste fakt prevratný produkt plný parabénov, silikónov a minerálnych olejov, ktoré upchávajú póry pokožky. Pohodlnosť nám zabezpečí o to suchšiu a zničenejšiu pokožku. V každom prípade, Weleda má minimálne o 100% lepší produkt. Gél pílinguje a vyhladzuje celkom efektne, extrakty robia svoju prácu, takže možno je anti-celulitídny efekt ešte väčší ako u brezového oleja. To ale bohužiaľ nemôžem posúdiť, pretože tento problém nemám, za čo vďačím asi dobrým génom. Vôňu peelingu dotvára zmes prírodných éterických olejov. Mala by byť brezová, rozmarínová, ale ja tam cítim hlavne citrusy. Prenikavá, svieža vôňa bude skvelá a v mojej kúpeľni obľúbená najmä na leto.

PLUSY:MÍNUSY:
- bio certifikát Natrue.org- vyššia cena
- vyživuje, regeneruje
- vôňa
- zjemňuje a vyhladzuje, údajne pomôže zmierniť celulitídu


Kúpite ho na eshope s výhradne 100% prírodnou bezpečnou kozmetikou Biotiful - Brezový sprchovací peeling | Weleda :).

2 komentáre:

  1. Skvely peeling od Weledy uplne idealny pre citlivu aj atopicku pokozku. Velmi odporucam ako aj ine vyrobky tejto znacky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S týmto peelingom som veľmi spokojná a už mám niekoľké balenie v poradí. Určite sa chystám aj na ďalšie Weleda sprchovacie záležitosti :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...