nedeľa 3. apríla 2016

Dr. Hauschka | Prírodný čistiaci pleťový krém

Čistenie pleti rovná sa základ krásnej a zdravej pleti. A keď siahnete po prírodnom produkte, máte hneď z polovice vyhrané :). Po všetkom od Dr. Hauschka pozerám stále dokola a číham na zľavy ako taký sup. Akurát, nemám na nich šťastie :/. Existujú vôbec? Takže prichádza na rad rozhodovací strom a vylučovacia metóda, kedy si vyberiem aspoň jeden vysnívaný produkt a trošku vyžmýkam svoju kreditku. Bol to aj tento prípad.


Koncept čistiacich prípravkov Dr. Hauschka je trošku iný, ako u ostatných kolegov. Celá procedúra by mala prebiehať v takom chill out a wellnes štýle. V princípe ide o jemné vtláčanie produktov do pokožky čistými dlaňami. A to je ťažké! Nielen preto, že sme naprogramované naniesť pleťovú vodu na tampónik a šúchať ním po tvári, alebo pleť drhnúť gélmi, penami a podobne. Nie. Pán Hauschka nám to doslova zakazuje :). Pri tomto čistiacom kréme je to o to horšie, že by ste na prvý pohľad a omak povedali, že je to peeling. Konzistenciou pripomína takú hustú hnedú kašu a to vďaka vysokému podielu mandľovej drte (alebo múčky), ktorá je sama o sebe výborný prírodný exfoliátor.


Takže, tu je odporúčaný postup podľa oficiálnych stránok značky (drhauschka.cz):
- používajte ráno a večer na tvár navlhčenú teplou vodou
- 1 cm krému rozmiešajte v navlhčených dlaniach
- aplikujte postupným vtláčaním do pokožky smerom zhora dolu, a zo stredu smerom von, nerozotierajte
- opakujte niekoľko krát, pri mastnej pleti dlhšie a potom zmyte teplou vodou a na záver vlažnou

Rovnako, podľa oficiálneho zdroja, by ste tým vtláčaním mali docieliť hĺbkové vyčistenie pleti, odstránenie odumretých buniek (áno, napriek tomu že "nepeelingujeme") a zbytočnej mastnoty. Rytmické vtláčanie smerom zhora dolu a zo stredu do strán podporuje funkciu lymfy a konečným výsledkom bude zdravá a žiarivá pleť.


Keď sa pozrieme bližšie na ingrediencie, krém obsahuje aj samotný mandľový olej a olej z pšeničných klíčkov, veľmi dobre vyživujú a hydratujú, ale najmä, myslím si, že vďaka nim tu ide o OCM. Alebo teda Oil Cleansing method = metódu čistenia pleti olejom. O nej som tu už čo to písala, v skratke ide o to, že podobné rozpúšťa podobné a teda olej vytiahne z pokožky mastnotu spolu so všetkými nečistotami. Dôležité je zmývať ich teplou vodou, príp. zotrieť nad horúcou parou.

Ďalej tvoria veľkú väčšinu obsahu tubičky liečivé bylinky, a to nechtík lekársky, bôľhoj, harmanček, ľubovník, hamamel. Nádhera :). S ich pomocou sa všetky druhy vyrážok a iné narušenia kože zahoja rýchlejšie. V zložení je aj alkohol, ktorý môže extrémne citlivú pleť dráždiť, ale vzhľadom na to, že ho hneď opláchnete, by to nemusel byť problém. Predpokladám, že tam funguje ako konzervant, keďže žiaden iný nevidím.


Z môjho pohľadu, peelingovaním určite nič nepokazíte. Veď to zloženie je tak krásne a neškodné. Priznávam, na začiatku som ho používala ako peeling. Postupne som sa naučila dodržiavať hauschkovské prikázania a pleť sa mi zdá ešte lepšia. Žeby tie "rytmy" ozaj fungovali? Lebo viete čo má ešte veľký efekt - naša psychika, a to čomu veríme :). Môže to mať niečo do seba. Skvelé výsledky, ktoré mojej pleti priniesol zhrniem nižšie:

PLUSY:MÍNUSY:
- prírodné zloženie- vyššia cena
- pri pravidelnom používaní mi pleť zjemnil, mierne vyrovnal farebný tón a rozžiaril
- vďaka liečivým účinkom byliniek pomáha rýchlejšie hojiť kožné problémy
- reguluje tvorbu kožného mazu
- minimalizuje póry, tonizuje, takže ďalšia starostlivosť nie je potrebná


Čistiaci krém (50 ml balenie) kúpite buď u oficiálneho CZ distribútora za 308 CZK (11,39 €), oficiálny eshop za Slovensko som nenašla. Ja som kupovala na Vivantis.sk za 12,02 €, ďalej som ho našla na Parfums.sk za 12,90 € a na Naturshop.sk, kde majú práve prebiehajúcu akciu zo 15,45 € na 12,98 €. Ceny sú k 3.4.2016.

Vedeli ste, že kozmetiku Dr. Hauschka používajú aj niektorí známi herci či speváci, ako napr. Jennifer Aniston, Cate Blanchett, Kate Moss, Julia Roberts atď, atď.

A ešte dôležitá vec, ak by náhodou - nie je to odličovač. Mejkap treba najprv odstrániť a potom čistiť, ale to predsa viete :). Čím dobrým prírodným čistíte momentálne vy?

♥ Ďakujem za každý komentár ♥

8 komentárov:

  1. Krásné fotky a moc pěkná recenze. Já mám i Hauschka knihu a oni prostě nepodporují peeling, spíše ho zakazují, což je podle mě trochu sranda, tohle je stejně jakoby peeling, takže chápu proč už nemají v nabídce samostatný, když se tento má používat 2x denně. To by pak bylo moc. Já už dlouho přemýšlím zda bych do toho šla nebo ne, já mám pocit, že na to nejsem bohužel dost trpělivá :/ Předtím tedy odličuješ něčím jiným nebo jen tímto?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Jani. Trpezlivosť je treba, občas večer, totálne unavená som sa musela poriadne premáhať k tejto procedúre. No zdá sa, že sa oplatilo.
      Očný mejkap odličujem iba čistými olejmi a keď mám aj "normálny" mejkap, tak buď mliekom Weleda alebo niektorou čistiacou vodou. A potom tento krém, momentálne :).

      Odstrániť
  2. Hm, tak ta akcia ze 15 € ma pobavila. V kamennych predajnach sa predava v rozpäti 10 - 12 €. Prave teraz ho pouzivam a urcite to nie je moje posledne balenie. Je skvely najma na ranne cistenie pleti. Bylinkova vona a netradicny sposob cistenia dokaze rano cloveka dobre prebrat. Co sa tyka "peelingovania", mojej pleti to nevadi, ale citala som recenzie, kde ludom s citlivou pletou tie zrniecka robili problemy. Pre vsetkych ostatnych je to ale skvely vyrobok.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie je akcia, ako akcia :))). V kamenných predajniach som nikdy Dr. Hauschku nevidela! Aspoň na Slovensku... Môžem sa opýtať kde si ju vypátrala? :)

      Odstrániť
  3. Nikdy nezabudnem ako som bola u nás v Košiciach v Optime v jednom bio-obchodíku, a tam bola táto maska za 3€. Nesmierne som sa potešila, vzala som ju do ruky a šla vyplatiť. Pri pokladni však naskočila cena 23€, takže som ju vrátila, pretože až toľko by som za túto značku nedala.. :D Nakoniec vysvitlo, že 3€ stojí vzorka.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak 23 je prilis za tento krem... ale 3 Eura je bezna cena ich vzoriek. Ovela viac sa potom oplatia kazety - sady (telove, pletove), kde mas po 6 vzoriek (5-10 ml produkty) a kazeta stoji okolo 10 Eur :)

      Odstrániť
  4. to vypadá dobře:) děkuji za tip i na ty sady:)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...