sobota 22. septembra 2018

Ere Perez | Prírodný a vegan make-up s Quinoa

Ak ste zažili prechod z konvenčnej kozmetiky na prírodnú, pravdepodobne viete, že s dekoratívkou je to najťažšie. Mnoho prírodných či bio make-upov obsahuje ako základnú bázu prevažne maslá a oleje, ktorých výber nemusí byť vhodný pre každý typ pleti, najmä pre mastnú a problematickú. Niektoré ťažšie oleje môžu upchávať póry a počas dňa stupňovať pridávať nežiadúci mastný lesk. Z tohto hľadiska to má suchá pleť asi najlepšie... :). No čo my ostatní?


Iba niekoľko týždňov dozadu je už aj na Slovensku dostupná značka prírodnej, vegan a samozrejme cruelty-free kozmetiky Ere Perez. Viete kde? Jedine na eshope Biotiful.sk ;). Svoje meno značka zdedila po jej zakladateľke a kreatívnej riaditeľke, mexičanke Ere Perez, ktorá si v austrálskom Sydney v roku 2004 splnila svoj sen o zdravých, skrášľujúcich líčidlách, ktoré v prvom rade dbajú na naše zdravie! A to je krásna myšlienka a dôvod tvoriť prírodnú kozmetiku ♡.


Ere na trh vstúpila so slávnou, doslova ikonickou, Mandľovou maskarou, ktorá je bestsellerom dodnes. Jej hodnotami sú starostlivosť, ochrana a posilňovanie ženskej krásy zvnútra. Kozmetika Ere Perez má prírodné a vegánske zloženie (vegan nie sú iba maskary, pretože obsahujú včelí vosk), bez BHT a BHA, minerálnych olejov, nano častíc, parabénov, parafínu, petrochémie, chemických vôní a živočíšnych zložiek. Má certifikáty Vegan, Cruelty Free, Non GMO, WE SUPPORT a NO CO2.


Z celého sortimentu som sa rozhodla ako prvé otestovať oba druhy tekutých make-upov. Nech si ich preklepnem zo všetkých strán a nech ich viem aj porovnať. Ďalej som si zadovážila paletku očných tieňov s harmančekom vo verzii Beautiful a rúž na pery s olivovým olejom v odtieni Surprise, ktoré vidíte aj na titulnej fotke. Nasledovať bude určite slávna maskara, korektor, transparentný púder, púdrový make-up, mrkvová lícenka a tak ďalej, a tak ďalej. Chcela by som vyskúšať všetko! :)


MAKE-UP S QUINOA, odtieň Dawn

Celkom štedro, má Ere Perez vo svojom sortimente 3 druhy make-upov:
Tekutý make-up s quinoa s kvapkátkom - aplikátorom,
Krémový krycí make-up s ovseným mliekom vo vytláčacej tubičke,
Púdrový make-up s nechtíkom, ktorý zväčša u iných značiek poznáte pod názvom minerálny make-up.

Mňa najviac zaujal práve make-up s qunioa a jeho krásna sklenená, eko, minimalistická fľaštička a preto som ho testovala ako prvý. Ešte nikdy predtým som nemala make-up s kvapkátkom. Z úplne jednoduchého dôvodu, ešte som taký vo vodách prírodnej kozmetiky nevidela. Vy už áno? Určite napíšte :). Keď sme pri tej vode, tak práve tá je základom tohto make-upu, spoločne s extraktom z hojivej, liečivej quinoa, ktorú určite poznáte ak ste fanúšikom zdravej fitnes stravy :). V zložení nasleduje extrakt z čiernych ríbezlí a vyhladzujúca a super-hydratačná kyselina hyalurónova. Ľahké tekuté, a totálne nemastné zloženie. Žiadne oleje, žiadne maslá. To vnímam u prírodného make-upu ako ojedinelý úkaz.


Make-up som testovala ako ja, tak som ho dala za domácu úlohu otestovať aj dvom kamarátkam ;). Účelovo, s rozdielnymi typmi pleti, aby som vám priniesla čo najobjektívnejšiu recenziu. A tak už v ďalších riadkoch nájdete ich skúsenosti a hodnotenie.

Miška - mastná pleť: „S make-upom s quinoa som spokojná :). Nerobil mi žiadne fľaky a farba sa mi pekne prispôsobila. Keď som ho začala nanášať, bola to trošku iná farba ako je moja pleť a jej farebný podtón, ale kým so ho vklepkávala a hrala sa s ním, po chvíľke sa úplne prispôsobil. Zmatnenie pleti je jeho veľké plus.“

Deniska - suchá pleť: „Tento make-up by som si pre svoju pleť asi nezvolila. Nebol zlý, ale potrebujem niečo výživnejšie a mastnejšie. Na tvári vyzeral veľmi prirodzene a jemnučko vytónoval. Tým, že som pod neho použila olejové sérum, ktoré pri svojej pleti ako základ potrebujem, som matný efekt nepozorovala.“

Ja, zmiešaná pleť: Tekutá textúra ma šokovala, aj pomerne rýchla schnúca schopnosť. Tá je ale plusom aj mínusom zároveň, pretože toto rýchle schnutie a samo-zafixovanie mi hneď indikuje pomerne dlhú výdrž. Aplikáciu hubkou neodporúčam, pretože do seba vsiakne až príliš tekutiny, predsa len, je to make-up na báze vody. Pekne to ide aj prstami, jemným vklepkávaním, ale najlepšie sa do pleti zapracuje špeciálnym štetcom určeným na make-up. Úprimne, nečakajte úplné prekrytie vyrážok alebo iných defektov pokožky. S tými si však hravo poradí Arnikový korektor, ktorý je plne krycí, prudko dezinfekčný a liečivý.


Zo zloženia a skúseností mňa a dievčat môžem usúdiť, že nebude zlou voľbou pre žiadnu pleť, ale na svoje si príde práve mastná, zmiešaná a normálna pokožka. Mňa na ňom teší najviac ten ultra prirodzený efekt, akoby som ho ani nemala, a krásne matný, hladký finiš. Stal sa mojím obľúbencom pre každodenné nosenie :).

Make-up Ere Perez s quinoa kúpite v dvoch veľmi prispôsobivých odtieňoch, svetlejší ► Haze, alebo tmavší odtieň ► Dawn, ktorý používam aj ja. Vyrába sa síce v troch farbách, no ten tretí najtmavší (Dusk) je pre ženy z nášho kúta sveta, naozaj, príliš, príliš tmavý.

Ak máte pleť suchú, zrelú, unavenú a vystresovanú, či príliš citlivú, určite si prečítajte recenziu na druhý make-up od Ere, krémový s ovseným mliekom (TU), ktorý vašej pokožke ulahodí a upokojí ju. ♡

Aká je vaša skúsenosť s prírodnými make-upmi?


Podobné príspevky na blogu:
Ere Perez | Prírodný a vegan krycí make-up s ovseným mliekom
Prvý prírodný certifikovaný lak na nechty | Logona
Tónujúce vegan balzamy na pery | Weleda
Čierna detoxikačná micelárna voda na hĺbkové čistenie pleti | Soaphoria


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...