sobota 22. septembra 2018

Ere Perez | Prírodný a vegan krycí make-up s ovseným mliekom

V predchádzajúcom článku na blogu som vám už stihla predstaviť Tekutý make-up s quinoa od Ere Perez (recenziu nájdete TU), ktorý som jednoducho MUSELA vyskúšať ako prvý ;). Získal si ma svojím zjavom, minimalistickou sklenenou fľaštičkou a perfektnými recenziami kade-tade po svete. Dnes si posvietime na ďalší make-up od tejto austrálskej značky, ktorý je, nechcem povedať diametrálne odlišný, ale tento prívlastok nie je vôbec ďaleko od pravdy. Veď posúďte sami :).


MAKE-UP S OVSENÝM MLIEKOM, odtieň Caramel

Nevšedné balenie pripomínajúce zubnú pastu, ešte nevšednejšie zloženie a mnoho oslavných recenzií. Takýto dojem vo mne budil „ovsený make-up“, kým sme sa nestretli zoči voči.

Tubičkový plastový obal je naozaj nezvyčajná voľba pre "zabalenie" make-upu, ale na druhej strane tak praktická, keďže má hustejšiu, krémovú textúru. Keď vám bude dochádzať, vytlačíte z neho aj poslednú kvapku! Zrolujete, vylisujete, veď to poznáte ;). Jeho upokojujúce a výživné zloženie stojí na ovsenom mlieku, broskyniach a na látke coco-caprylate/caprate, čo je derivát z kokosového oleja, tzv. suchý kokosový olej.

Zoženiete ho v 4 odtieňoch, ktoré sú spomedzi všetkých 6, ktoré v Ere vyrábajú, najtypickejšie pre naše stredoeurópske končiny. Keďže odtieň Chai, ktorý by som si podľa „swatchov“ zvolila, sa distribútorovi v sekunde vypredal, kúpila som si ho v odtieni Caramel, ktorý mi bol oveľa bližšie ako Honey.


Make-up som testovala samozrejme aj sama na vlastnej koži :), ale na pomoc som si prizvala aj kamarátky a každú poprosila o čo najúprimnejšiu spätnú väzbu. Čo na neho hovoria baby?

Miška - mastná pleť: „Make-up s ovseným mliekom je hydratačný a dobre krycí, ale tu končia jeho prínosy pre moje problémy s pleťou. Bohužiaľ na mne vyzeral ako taký mastný krém a potrebovala som ho počas dňa veľmi často otláčať o obrúsok alebo prepudrovať.“

Deniska - suchá pleť: „Na suchú pleť je to úplná bomba! Prispôsobí sa farbe pokožky, napriek tomu, že vyzerá dosť tmavý (pozn.: Deniska je blondínka so svetlou pleťou a v kelímku pre testovanie vyfasovala samozrejme „môj“ odtieň Caramel). Má stredné krytie a zjednotil mi farbu. Finiš je mierne lesklý, ale nie mastný, preto to v tomto prípade vôbec nevadí. Používala som aj púder na zafixovanie. Keď si ho zmývam po celom dni, necítim žiadne pnutie ani sušenie pokožky – to sa mi naozaj často nestáva. Ešte sa mi páči, ako pekne celý deň vydrží.“

A vo finále, čo hovorím ja a moja zmiešaná pleť? Už pri prvom dotyku som videla, že toto bude iné kafe. Krémová, mliečna textúra sa na pleti doslova rozplýva, krásne kĺže a ľahučko sa rozotiera do stratena. Veľmi dobre sa aplikuje štetcom, hubkou, ale aj prstami. Vo všeobecnosti má stredné až silné krytie. No ja ho nevrstvím, stredné krytie je pre mňa až-až a tak mi zakaždým stačí malilinké množstvo. Silnejšie krytie by som volila na večerné líčenie.

Púder som nepoužila, nechala som ho vykryštalizovať sa prirodzene. Pôsobil veľmi pekne, sviežo, krásne prekryl nedostatky a odtieň Caramel som trafila presne! No po cca hodinke som však videla, že mi na kritických miestach vystupujú odlesky. Suchšie partie boli v poriadku, pekne hydratované. Priateľ, ktorý nemá rád, keď make-up na žene vyzerá ako maska, alebo sa leskne ako diskoguľa, ma prekvapil slovami, že na mne vyzerá celkom prirodzene a mastnota mu neprekáža, lebo ju skôr vníma ako lesk... Nuž, či už lesk alebo mastnota, :) mne osobne to na tvári vadí, a tak som ho poprášiť fixačným púdrom jednoducho musela. A to bol už úplne iný level! Neviem to presne popísať, ale vyžaruje z neho akési živé rozjasnenie. Fotoaparáty a kamery tento jeho žiarivý efekt milujú, budete s ním na fotkách vyzerať sviežo a jednoducho senzačne ;).


Suma sumárum, make-up s ovseným mliekom by som mastnej, problematickej pleti určite neodporúčala. Naopak, zlatý grál je tento make-up pre pleť suchú, zrelú, ale aj normálnu, ktorú netrápi nadmerné mastenie. Hydratuje, vyživuje a krásne vás oživí. Tiež ho vrelo odporúčam ak je vaša pleť povädnutá, unavená, vystresovaná a citlivá. Ovsené mlieko a ďalšie zložky ju príjemne upokoja a oživia.

Ak bojujeje s problematickou pokožkou, mastnou pleťou s vyrážkami, určite si prečítajte recenziu na Tekutý make-up s quinoa

Nabudúce vám napíšem, ako sa mi pozdávala Harmančeková paletka Ere Perez plná prírodných tieňov na oči vo verzii Beautiful.


Aká je vaša skúsenosť s prírodnými make-upmi?


Podobné príspevky na blogu:
Ere Perez | Prírodný a vegan make-up s quinoa
Prvý prírodný certifikovaný lak na nechty | Logona
Tónujúce vegan balzamy na pery | Weleda
Čierna detoxikačná micelárna voda na hĺbkové čistenie pleti | Soaphoria


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...