streda 13. decembra 2017

Logona | Šampón s bio kofeínom a goji Age Energy

Blogmas 2017 ✳ Deň 13.


Ahojte pri pravidelnom Blogmas príspevku. Dnes tu máme, prekvapivo :), opäť šampón. Už som vám ho v minulosti spomínala, ale práve sa stalo, že mám túto fľaštičku úspešne spotrebovanú. Tak si poďme zrekapitulovať, čo za šampón sa skrýval v tejto zelenej nádobke od Logony.


Určený je na jemné a riedke vlasy. A hoci tie moje sú pravý opak, kupovala som ho kvôli kofeínu. Neposilňuje a neosviežuje len náš vyčerpaný organizmus, ale aj rast vlasov a mal by tiež pomôcť nadmernému vypadávaniu. Lebo vždy sú také obdobia. U mňa za to môže väčšinou asi stres a mám dokonca pocit, že vždy na jeseň tie vlasy padajú o čosi viac. Táto jeseň u mňa zahŕňala oba tieto faktory, ale pravda, že je vždy ťažké identifikovať presnú príčinu.


100% prírodné zloženie a teda bio certifikáty Natrue.org a Vegan u Logony asi netreba zvlášť predstavovať. Ale mnoho ľudí, a zvlášť alergikov alebo citlivé hlávky poteší sulfate-free formulka! Teda žiadne sulfáty, ani tie jemnejšieho charakteru. Jediné, čo sa nemusí každému pozdávať, je alkohol hneď na druhom mieste v zložení. Našťastie som žiadne vysušené vlasy, či pokožku nepostrehla. Preto sa presuniem rovno k ďalším cenným zložkám okrem kofeínu, t.j. ginko, goji, bambus.


Pre biokozmetiku známi pomocníci. Ale ak sa napríklad čudujete takému bambusu :), okrem výživy pre pokožku a vlasy, optimalizuje schopnosť odrážať svetlo, takže sa pekne lesknú. K lesklejším vlasom dopomáha aj výťažok z ovocia goji, bohatý na minerály vyhladzuje vlasovú štruktúru a dodáva vlasom objem. Ginko zlepšuje cirkuláciu, prekrvenie pokožky a podporuje metabolizmus, v preklade spolu s kofeínom sú v šampóne pre podporu rastu vlasov. Btw, jemu šampón ďakuje za názov Age Energy, pretože ginko spomaľuje proces starnutia pleti. Ak je to pravda, asi je načase začať piť ginkový elixír života a mladosti :).

Hoci som šampón spotrebovala celý, asi nemôžem prehlásiť, že pomáha rastu vlasov. No mám pocit, že po jeho použití mi vlasy padali menej. Veľké plus má u mňa krásna ovocná parfemácia, ktorá je celkom intenzívna, no napriek tomu nevtieravá a cítim ju z vlasov aj na ďalší deň, čo je na prírodný šampón chvályhodné.


Máte skúsenosti so šampónmi od Logony? Ja sa najbližšie, hneď ako spotrebujem tých 10 fľaštičiek a tuhých šampónov v kúpeľni :), chystám na ich slávnu lávovú zem :).

✳✳✳

Podobné príspevky na blogu:
Prírodné tuhé šampóny a moja skúsenosť | Navia, Ponio, Musk
Prírodný šampón proti lupinám | Weleda
Rebríček prírodných šampónov

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...