nedeľa 25. júna 2017

Prírodný korektor Sublime | PuroBio

O korektoroch na kruhy pod očami som vám už tých článkov popísala.. Boli to reporty plné nespokojnosti (Dr. Hauschka) alebo rozpoluplnosti (Annemarie Borlind), a nakoniec aj jedna ospevná báseň :). Vychválila a dlho som používala iba korektor od Coleur Caramel.


Keby som mala pomenovať jednu vec z dekoratívnej kozmetiky, bez ktorej neviem zrealizovať aj ten najjednoduchší make-up look, alebo keby som si na opustený ostrov mohla vziať iba jeden kúsok z dekoratívky, bol by to nepochybne korektor na kruhy pod očami. Žiadna šminka neurobí taký rozdiel a neodráta z tváre za pár sekúnd x-rokov. Rozjasní pohľad a skryje z tváre únavu aj deficit spánku.

Korektor od Coleur Caramel dostal na moje posúdenie výbornú, s lepšou prírodnou alternatívou som sa dovtedy nestretla. Napriek na pohľad tuhej konzistencii, po nanesení pôsobil ľahučko a prekryl všetko čo som potrebovala. Malá výtka môže smerovať dokonca až k prílišnej krycej schopnosti, keď som mala ešte po prepúdrovaní pocit, že je na tvári nápadný.


Nie je to tak dávno, čo sa aj na našom trhu objavila talianska značka prírodnej dekoratívky PuroBio s celkom širokým sortimentom, vrátane tekutých korektorov.


Korektor Sublime a jeho vytláčacia tubička s jemným štetčekom mi pripomenula staré časy. Keď som ešte používala klasické korektory z drogérie, mojím najobľúbenejším bol jeden od Rimmel, v presne takomto type balenia. Perfektne a prirodzene kryl, splynul s pokožkou a držal celý deň. Myslím, že ho ešte predávajú, a určite od tých čias prišli do drogérií ešte dokonalejšie konvenčné korektory, ktovie? Ja nie :), keďže sa moje záujmy o kozmetiku už hýbu v iných smeroch. Štetec je sám o sebe fajn na nanesenie potrebného množstva korektoru na pokožku, ale na zapracovanie je jednoznačne najlepšie vklepkanie prstami.


Konzistencia korektoru je riedšia, krémová a ľahká, jednoducho sa s ňou pracuje. Rýchlo nezasychá, nerobí mapy ani prechody (ako mi zvykli viaceré prírodné korektory), takže vklepkávať môžete ako dlho chcete a v prípade potreby ešte silnejšieho krytia, naniesť bez problémov aj druhú vrstvu. Hovorím však z vlastnej skúsenosti, že to nie je potrebné. Už jedna tenká vrstva poskytne dobré krytie, väčšie množstvo kryje na mojej stupnici tak stredne. Je dôležité, vybrať si správny odtieň (dostupný je až v piatich farbách). Ja mám No. 02 a moju mierne tmavšiu pokožku zosvetlí hádam aj o dva odtiene.


Pri zložení mu nemám čo vytknúť. Pýši sa certifikátom CCPB, ktorý okrem iného dosvedčuje, že min. 95% zložiek je organických. Miesto obyčajnej vody použiť kvetovú vodu zo šalvie lekárskej bol perfektný nápad. Šalvia má antibakteriálny účinok, obsahuje viacero vitamínov a minerálov, pokožku hojí a tonizuje. Ďalej tu máme viacero hydratačných prírodných látok, hydrolyzované pšeničné proteíny a hĺbkovo regeneračný vitamín E. O krásne hydratovanú a vyživenú extra jemnú pokožku okolo očí sa postarajú ľahké nemastné oleje - argánový a jojobový.


Ak som mala porovnávať, oproti korektoru Couleur Caramel pôsobí na tvári PuroBio prirodzenejšie a lepšie s ňou splynie. Výdrž by som im dala rovnakú, hoci...

Jedno mínus tento korektor predsa len má - z pokožky ho zmyjete až príliš ľahko čistou vodou. To znamená, že každá drobná slzička či kvapka vody ho veľmi ľahko naruší. V prípade krytia lokálnych vyrážok to nie je až taký problém, ale ak ho používate na krytie kruhov pod očami, neostáva iné len ho celý zotrieť a nanášať odznova. Pretože oprava kvapky vody na tomto korektore pod očami už nikdy nevyzerá prirodzene :/.


Podobné príspevky na blogu:
Ere Perez | Prírodný a vegan krycí make-up s ovseným mliekom
Ere Perez | Prírodný a vegan make-up s Quinoa
Prvý prírodný certifikovaný lak na nechty | Logona
Tónujúce vegan balzamy na pery | Weleda
Čierna detoxikačná micelárna voda na hĺbkové čistenie pleti | Soaphoria


12 komentárov:

  1. Téda, díky za tip, ten vypadá fakt dobře! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka Brunwen! Zatiaľ veru to najlepšie, čo som v prírodných vodách našla :)

      Odstrániť
  2. Korektory pouzivam dost malo, ale dobre vediet, kde sa uchylit ak ho bude treba :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak by si šla do prírodného korektoru, tak určite odporúčam skúsiť tento :)

      Odstrániť
  3. Evka ty mi citas myslienky presne od tejto znacky mi jedna firma poslala vzorku BBcreamu a som sa chcela spytat ci mas snou skusenost! a ty zrovna napises o korektore! ako profesionalka co si myslis,ze je lepsie BB cream alebo puder ??

    vopred velka vdaka za odpoved
    Maria

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teda, dobrá telepatia ;). A ďakujem za kompliment, aj keď do profesionálky mám podľa mňa ďaleko :). Mala som možnosť vyskúšať aj ďalšie produkty od PuroBio. Závisí aký účel ma spĺňať a akú máš pleť? BB krém je určený na jemné krytie a vyrovnanie farebného tónu. Kompaktný púder zase na zmatnenie, aby sa pleť počas dňa neleskla. Prípadne máš na mysli minerálny make-up v púdrovej konzistencii?

      Odstrániť
    2. Evi ja by som chcela nieco co bude rychle rano si nacapkat ;)) na tvaricku,ale mam ju mastnejsiu trochu! pouzivam puder od zao momentalne! len mi pride niekedy tazky! co je menej skodlive pre tvar BB-cream ci puder myslim podcim pokozka lepsie dycha!?

      Odstrániť
    3. Minerálny púdrový make-up od ZAO? Ten používam aj ja :) a zdá sa mi veľmi ľahučký. Pravda, každá pleť je iná. Pod prírodnou kozmetikou pokožka dýcha úplne v poriadku :), dalo by sa možno polemizovať nad obsahom olejov a ich vlastnosťami, ak máš pocit, že ti je po niečom na pleti ťažšie. BB krém je ľahká záležitosť, ale ak más mastnejšiu pleť, bude si pravdepodobne v priebehu dňa aj tak pýtať ešte niečím zmatniť... :/

      Odstrániť
    4. Diky moc urcite vyskusam na jesen nieco zmenit!

      Odstrániť
  4. Hehe presne tento isty aj odtien som si kupila aj ja asi pred tyzdnom, a tiez som s nim velmi spokojna. Najma teda na kruhy pod ocami je super, ale na vyrazky je podla mna uz krytie menej trvacne. Preto ostava u mna cislo jeden korektor od Sobio Etic

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na kruhy je výborný :).
      Ono tie korektory by mali byť podľa môjho názoru oficiálne rozlíšené - buď na kruhy pod očami alebo na prekrytie drobných nedostatkov na tvári. U každého problému predsa potrebujeme iný odtieň, iné krytie..

      Odstrániť
    2. To mas pravdu, mne sa ten sobio osvedcil ako jediny univerzalne, ale urobila som to teraz tak, ze tento purobio som si nechala na kruhy pod oci a na tvar som si objednala tiez osvedceny tuhy od Avril. Akurat na leto som zvolila o cislo tmavsi odtien tak sa teraz modlim, aby mi sadol :D

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...