sobota 16. decembra 2017

Prírodné telové kokosové mlieko | Urtekram

Blogmas 2017 ✳ Deň 16.


Kokosovú vôňu som vždy mala rada. Evokuje mi leto, dlhé horúce dni a klasicky, kúpalisko a syntetické opaľovacie krémy, útočiace z každej strany :). No čím som bola staršia, začala mi vadiť tá umelá parfumácia. Potom som prešla na prírodnú kozmetiku a ako asi u každého, pri takejto zmene, kokosový olej bol môj najlepší kamarát :). Na telo, na vlasy, na odličovanie. Po pár rokoch som sa ho dostatočne presýtila, a originálnu vôňu prírodného kokosového oleja už znesiem len sem – tam.


Jedného dňa som to riskla. Za vidinou osvieženia mysle z dávnych čias, keď kokosová vôňa symbolizovala bezstarostné dni, som si kúpila Urtekram kokosové telové mliečko. Ak ma trošku poznáte, viete, že si prírodnú alebo biokozmetiku väčšinou nezadovážim len tak spontánne :). Telové mlieko musí mať pekné ingrediencie a v žiadnom prípade nesmie obsahovať alkohol, ktorý pokožku dráždi, štípe čerstvo oholené nohy a v konečnom a dlhodobom efekte pokožku vysušuje.


Zloženie je krásne, ale ak by ste čakali, že kokosové telové mlieko bude zo základu tvoriť kokosový olej, tak ste na omyle. Dalo by sa povedať, že je na báze výživného olivového oleja a bambuckého masla a hojivého a hydratačného aloe vera. Obsahuje aj panenský bio kokosový olej, ale súdiac z jeho umiestnenia v zložení, veľa sa ho tam nenachádza. Marhuľový a jojobový olej, extrakt z magnólie a sedmokrásky, kyselina hyalurónová a vitamín E, tým všetkým krém poteší vašu pokožku.

Zloženie: aqua, olea europaea oil*, butyrospermum parkii butter*, aloe barbadensis leaf extract*, polyglyceryl-3 dicitrate/stearate, glycerin**, zea mays starch*, coco-caprylate, glyceryl stearate se, punus armeniaca kernel oil*, glyceryl caprylate, cocos nucifera oil*, simmondsia chinensis seed oil*, cetyl alcohol, Citrus aurantium dulcis peel oil*, parfum, Bellis Perennis Flower Extract, sodium hyaluronate, bisabolol, magnolia officinalis bark extract, xanthan gum, tocopherol, beta-sitosterol, squalene, limonene. * ingrediencie z kontrolovaného bio poľnohospodárstva, ** zložky vyrobené s použitím bio ingrediencií.


Vôňa telového mlieka je veľmi diskrétna. Jemná, mierne sladká, a hlavne príjemne kokosová. Nič násilné, presladené, ani ten typický závan pre mňa osobne nie veľmi vábnejvône "raw" kokosového oleja. Presne v takúto jemnú parfumáciu som dúfala. Konzistencia je taká štandardne tekutá, na akú sme boli zvyknutí u konvenčnej kozmetiky z drogérie :). Fľaštička má objem 245 ml a VEĽMI praktickú dávkovaciu pumpičku. Kúpite ho na Biotiful.sk - prírodné kokosové telové mlieko.

✳✳✳

Podobné príspevky na blogu:
Urtekram | Regeneračný kondicionér Aloe vera v spreji
Urtekram | Šampón Aloe Vera Bio na suché vlasy
Urtekram | Kondicionér Severská Breza

3 komentáre:

  1. Ja od nich milujem krem na ruky kokosovy.ta textura je pre mna unasajuca �� ale aj toto si zhodnotila velmi krasne�� D*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj =) odporučila by si toto telové mlieko aj na suchu pokožku tela? Vôňu kokosu milujem
    Ďakujem!

    Andrea

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...