štvrtok 7. decembra 2017

Pravý prírodný mandľový krém | Weleda

Blogmas 2017 ✳ Deň 7.


Myslela som si, že to bude ľahká úloha. Nájsť skutočný mandľový pleťový krém. A že sa budem tými možnosťami prehrabávať, porovnávať a vyberať nekonečne dlho. Ehm.. Jediný mandľový krém s naozaj 100% prírodným zložením som našla iba u Weledy!


Moja mamina si na tvár nikdy nedala iný krém ako mandľový. Tradícia ešte z dávnych čias, tuším značka "AB niečo"? Pri čítaní jeho zloženia sa mi oči vždy 5x pretočili :). Okolo mandľového oleja ten krém ani neprešiel a nechcem ani vedieť aké skóre by získal v hodnotení EWG. Možno tak pred rokom ho prestali vyrábať? Tak som sa chopila príležitosti a dala si za bojovú úlohu nájsť pre mamku skutočný mandľový pleťový krém. Teraz má druhé balenie tohto weleďáckeho a myslím, že ho už nikdy nevymení :).


Weleďácka ružová tubička predstavovala konečne krém s najväčším podielom mandľového oleja a dokonca v bio kvalite. Je veľmi jemný, testovaný na citlivú aj atopickú pokožku. Vhodný na deň aj noc (ako všetky prírodné krémy). Pokožku pekne upokojí, hĺbkovo vyživí a ochráni. Stačí ho použiť málinko, iba toľko čo pleť do seba vstrebe a zanechá ju krásne hebkú.


Zloženie: Aqua (voda), Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil (mandľový olej), Alcohol (alkohol), Glyceryl Stearate SE (glyceridy mastných kyselín), Hydrolyzed Beeswax (hydrolyzát včelieho vosku), Prunus Domestica Seed Oil (olej zo slivkových jadier), Gylcerin (glycerín), Xanthan Gum (xantán – zahusťovadlo), Lactic Acid (kyselina mliečna).

Kým mandľový olej je všeobecne známy a preslávený pre svoje hydratačné a regeneračné účinky, že neupcháva póry a na pokožke nezanecháva mastný film, o tom slivkovom sa hovorí pomenej, čo je škoda. Olej zo slivkových jadier je určený najmä pre suchú a zrelú pleť, pretože je šikovným pomocníkom v boji proti vráskam. Rovnako má výbornú schopnosť rýchlo sa vstrebať do pokožky. Samotný olejček má zaujímavú, horko-sladkú marcipánovú vôňu.

30 ml balenie v praktickej vytláčacej tubičke kúpite na Biotiful.sk.

Poznáte ešte iný prírodný mandľový krém? Rada ho dám mamine otestovať a porovnať :). Ja som iné varianty našla len u „takzvaných - sebezvaných“ prírodných značiek, ale keď som preskúmala zloženie, bolo mi jasné, že certifikát prírodnej kozmetiky by nikdy nezískali...

✳✳✳

Podobné príspevky na blogu:
Upokojujúci pleťový krém | Weleda Baby Derma
Prírodný šampón proti lupinám | Weleda
Bio šípkový pleťový olej

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...