sobota 22. augusta 2015

Akamuti | Čistiaci krém Divoký pomaranč

Je tomu asi 10 dní čo mi prišla zaujímavá vecička - čistiaci krém "Divoký pomaranč" od Akamuti. Používam poctivo každý večer, aby som vedela kriticky ohodnotiť účinky. Snažím sa aj ráno ak nemám veľký zhon, veď to poznáte. Chcela by som mať každé ráno také totálne pohodičkové, popíjať si v župane kávičku, sledovať pokročilý východ slnka, nikam sa neponáhľať.


Predstavte si energizujúcu vôňu čerstvého pomaranča, takú čo vás poriadne nakopne. Tak, stačí si privoňať k tejto krabičke :). Dobrá motivácia na ráno! Už len nebyť lenivá a použiť. To bol prvý dobrý dojem. Druhé čo ma upútalo je konzistencia. Nejde ani o krém, ani o gél, definovala by som to ako takú trošku ťahavú pastu :).


Odličovač a čistič pleti je pre mňa úplná nevyhnutnosť, ideálne 2 v 1. Tuto spĺňame dokonca 3 v 1 ale o tom neskôr :). Určite ste už počuli o metóde čistenia pleti olejmi, tzv. oil cleansing method. Ak nie, ujo google je tu pre nás všetkých: Let me google it for Ya! Akamuti pasta totiž funguje na podobnom princípe, voči ktorému som bola ešte nedávno skeptik a už vôbec som neverila, že póry neupchá ale naopak, vyčistí. No ono je to vlastne nejak na polovicu pravda. Nie je olej ako olej. Niektoré, ťažšie, sú komedónne (póry upchávajúce), ako napríklad taký olej z pšeničných klíčkov, ľanový olej, kokosový olej, sezamový olej a pod. Na telo a vlasy sú tieto oleje ale fajn! Tak žiadnu paniku. Len ak máte predpoklady na výskyt akné, neodporúča sa mazať si ich na tvár. Komedónne látky sú zväčša tie syntetické, ktoré sa kupodivu pridávajú aj do bežných drogérkových a lekárenských produktov proti akné. Alebo to pre mňa vlastne nie je až tak prekvapujúce. V každom prípade, tu konkrétne sa bavíme o týchto olejoch:


Zloženie je jednoduché, pekné a povedala by som také luxusnejšie. Predsa len, mandľový olej sa ani v prírodných krémoch na prvom mieste nevidí tak často. Spolu s olivovým olejom patria medzi skupinu olejov, ktoré sú svojím zložením najpríbuznejšie našej pokožke. Upchávanie pórov určite nehrozí, to už by som dávno bola vysypaná :). Naopak, spolu v spojení s včelím voskom, sa celá pasta príjemne po nanesení ešte trochu na tvári zahreje a roztopí, ideálne je nechať to chvíľku pôsobiť aby oleje urobili svoju prácu a rozpustili všetky nečistoty. To je dôležité, lebo niektoré druhy špiniek, alebo aj zložky mejkapu sú rozpustné len v olejoch. No a potom sa to celé pekne na tú pastu a vosk akoby "nalepí" a jedným šmahom kozmetického tampóna ľahko odstráni. Následne sa dá smelo skúmať, čo sa Vám za deň na tvári usadilo :D. Dezinfekčné, čistiace a osviežujúce účinky sú posilnené prírodnými éterickými olejmi sladkého pomaranča, geránia a myrhy, ktorých skvelú sviežu konšteláciu som už spomínala.

Po zotretí čistiaceho krému z tváre sa môže použiť pleťová voda alebo tonikum. Ale nie je to vôbec potrebné a dokonca možno aj škoda - tu sa na záver dostávam k tomu 3 v 1. Pretože u mňa vyhrával ten pocit, že už nemusím použiť pleťový krém. Olejčeky zanechali pleť vyživenú a rozžiarenú. Ale nie mastnú - čo je dôležité! Takže je vhodný pre úplne všetky typy pleti.

PLUSY:MÍNUSY:
- prírodný výrobok v biokvalite- cena
- odstraňuje všetky druhy nečistôt
- svieža vôňa
- zjemňuje, vyživuje, rozžiaruje

Túto čistiacu vecičku kúpite za 10,50 €, čo nie je málo. Na druhej strane, ide o kvalitné oleje v biokvalite. Pri objeme 50 ml, a tomu, že na 1 použitie ho stačí rozohriať na končekoch prstov, mám pocit, že sa bude míňať veľmi pomaly.

Krásny večer a ďakujem za každý komentár ✨

5 komentárov:

  1. kokosakom som sa kdysi mazala a jednu dobu mi plet vysusoval a potom robil vyrazky...tak uz viem preco :-) mandlovy ma nenapadol..dobry tip, skusim vyskusat cistenie olejmi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vyskúšaj :) a určite radšej také ľahšie oleje, ako je mandľový, hroznový, argánový a pod. Držím palce a daj potom vedieť ;)

      Odstrániť
  2. mám tento pomarančový zázrak vyskúšaný a je fakt úžasnýýýýýýýýýýýýýý

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja si myslim! Vidim ho na stalicu kupelnovej policky :) Dakujem za nazor :)

      Odstrániť
  3. Hmm tak tohle by se mi moc líbilo, bohužel v Čechách tato značka zatím nemá zastoupení

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...