streda 30. marca 2016

Nákupy | Marec 2016

Ahoj! Aké ste mali sviatky? Mňa okrem cestovania na rodný východ čakala tlmočnícka prax "all day long, everyday".. Síce to všetko pre rodinu, ale vyčerpávajúce, čo vám poviem. Oddýchla som poriadne aspoň dnes, v posledný deň dovolenky, píšem články, fotím :), dokončujem zameškané. Už čoskoro mám pre vás recenziu na jednu výbornú dekoratívnu prírodnú vecičku, ale dnes to bude aspoň inšpiračná rýchlovka, čo všetko som nakúpila pri jednom obehu shopping centra.


Ak vás otravuje čakanie na objednávku z eshopu, niečo dobré a netoxické z oblasti kozmetiky sa dá uloviť aj v bežných obchodoch v nákupnom centre. Aj keď registrujem pekný progres, že väčšina eshopov už expeduje na druhý deň.


Stará dobrá DM drogérie. Zúrivo som tam nakupovala pred pár týždňami v CZ, takže tentokrát to už bolo trošku miernejšie. Vzala som tmavú verziu Color & Care - Mix Your Make-up, čo sú krémové pigmenty na primiešanie do mejkapu, keďže ich najtmavší odtieň minerálneho mejkapu mi bude s prichádzajúcim slniečkom aj tak svetlý. Teším sa na tento "mixovací" experiment :). Esenciálny mätový olej, peknú veľkú fľaštičku, som zbadala prvý krát, tak som si hneď vzala vyskúšať. Ale musím povedať, že som sklamaná, na aromaterapiu mi nevyhovuje, lebo v ňom cítim ešte niečo čo mi vadí, akoby Tea Tree Oil (v zložení sú aj iné esenciálne oleje ako Limonene, Linalool, atď.). Spokojne ho ale využívam na primiešanie do eko-aviváže a prostriedku na riady. Nosový sprej s morskou vodou predpokladám dobre poznajú a ocenia všetci alergici. V DM ho majú za totálne ľudovú cenu oproti lekárni.


Môj obľúbený tuhý Deodorant Pure Natural od Nivea je všade vypredaný! Nemôžem ho nájsť ani v DM, ani iných drogériách, ani hypermarketoch. Tak som tento krát vzala guľôčkový. Aj keď je to tá istá parfemácia (jasmín) vonia ešte krajšie a výdrž má určite dlhšiu, takže kúpu vôbec neľutujem.


Sprchové gély Culture Bio od Yves Rocher som vám už dávnejšie predstavovala. Aloe vera verziu si kupujem často, má výborné certifikované zloženie za dobrú cenu. Na Yves Rocher a ich "prírodný" obchod s kozmetikou však pozor. Šampóny obsahujú kadečo nelichotivé. Ak hľadáte výlučne prírodnú alebo biokozmetiku, spoľahnúť sa dá len na radu Culture Bio, prípadne nálepku certifikácie. Pýtala som sa predavačky, ale vraj nič nové v tomto smere. No škoda. Priateľovi som vzala pánsku verziu Aloe Vera, ktorá krásne vonia, ale nie je certifikovaná. Zloženie sa mi napriek tomu celkom pozdáva. Je bez SLS, SLES, parabénov, a bez živočíšnych zložiek, teda dokonca Vegan.


Česká Manufaktura, je na tom s ozajstnou prírodou bohužiaľ veľmi podobne ako Yves Rocher. Stačí však čítať zloženie a hneď som natrafila na zopár dobrých vecí. Okrem iného aj na balzam na pery s perfektným zložením (bambucké maslo, avokádový, jojobový, hroznový olej), nič škodlivé som tam nenašla. Ešte klasika, prírodná peelingová hubka z lufy, tropickej rastliny. Oveľa lepšia ako jej rôzne umelohmotné verzie alebo kefky, ktoré zadržiavajú kopu nečistôt. Túto môžete prať aj na 60.tke. Regeneračné 100% bahno z Mŕtveho mora je výborné na domáce zábaly tela aj ako pleťová maska. Mám ho prvý krát a som veľmi zvedavá na jeho liečivé účinky.

No a v lekárni som si zaobstarala ďalšiu verziu termálnej vody v spreji, po Vichy teraz pre zmenu opäť Avene.

A čo vy a vaše jarné prírodné úlovky? Natrafili ste na niečo zaujímavé?

♥ Ďakujem za každý komentár ♥

4 komentáre:

  1. Na tie pigmenty by som bola zvedava ako to sucasne s make upom bude vyzerat a posobit na tvari. Zaujalo ma tiez bahno od manufaktura - dufam ze budu recenzie :)

    Katka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásny nákup ♥ ♥ ♥ Tú Niveu vyskúšam určite, aj napriek tomu že Niveu inak rada nemám :D teším sa na recenzie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) ♥. Od značky Nivea, zo všetkých hľadísk, ale hlavne z pohľadu ingrediencií za mňa jedine deodorant Pure Natural.
      Ostatné recenzie už chystáám ;)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...