pondelok 17. novembra 2014

Alverde | Prírodné maskary Small Size Star & Extreme Black

Kým sa dostavila moja posadnutosť bio kozmetikou :), stihla som vyskúšať skoro všetky dostupné maskary. Jasné, že som dávala na obrovské reklamné kampane, a kupovala tie trendy farebné tubičky od Loreal, Astor, Maybelline atď. až po „hviezdny“ MaxFactor či Clinique. Toľko peňazí, keď si uvedomím! Ale viac ma štve, aký chemický bordel som si dávala "do oka". Zaujímavé, že stále som hľadala a hľadám tu ideálnu. Momentálny biedny trh s prírodnými maskarami mi túto situáciu fakt že neuľahčuje. Anyway, prišla som na dôležité závery. Že ono je to v podstate jedno, akú značku, za akú cenu. Dôležitý je po prvé tvar kefky, po druhé kvalita a hustota obsahu. Pokiaľ nemá kefka hrubé a široko rozostúpené štetinky a pokiaľ nie je farbiaca hmota veľmi tekutá, medzi spomínanými značkami som neregistrovala veľké rozdiely. Pred Alverde regálom som bola v prvom rade prekvapená cenou. Milo. Tak som si vzala rovno dve, lebo veď prečo nie. Small Size Star a Extreme Black (každá iba za cca 4 EUR).


A tu sú už plusy a mínusy, ktoré platia pre obe vyskúšané maskary od Alverde:
+ čiste prírodné ingrediencie, žiadne toxické a dráždivé zložky
+ vhodná pre alergikov, pri citlivých očiach a pre nositeľky kontaktných šošoviek
+ nezlepuje riasy, nerobí žmolky, neodpadáva
+ 2-3 vrstvy zaručia fajn objem (foto hore)
+ ľahké odlíčenie (teraz používam zelený odličovač tiež od Alverde, už druhá fľaštička)
+ veľmi príjemná vôňa!
- pre výraznejší efekt treba viac vrstiev, ale vrství sa úplne bez problémov
- nepredlžuje, skôr dodá riasam objem ako dĺžku

Rozdiely som veľmi nevidela. Akurát malá má špeci mini kefku pre mini a jemné riasy a uschla mi skôr ako Extreme Black. Takže za tu cenu myslím úplne super voľba a už u mňa na poličke čaká na vyskúšanie novozakúpená Alverde All In One. Vraj je u nej potrebných aspoň 10 vrstiev pre nejaký ten efekt. No uvidíme, kde je pravda :)


ALVERDE: Mascara Extreme Black
Ingredients: Aqua, CI 77499, Alcohol*, Stearic Acid, Cera Alba*, Hydrolyzed Jojoba Esters, Algin, Simmondsia Chinensis Seed Oil*, Prunus Amygdalus Dulcis Seed Extract*, Glycine Soja Oil*, Shellac, Glyceryl Stearate SE, Jojoba Esters, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Silica, Parfum**, Limonene**, Linalool**, Citral**, Citronellol**, Geraniol**, Benzyl Benzoate**

ALVERDE: Mascara Small Size Star
Ingredients: Aqua (Water), Alcohol*, Stearic Acid, Glycerin, Cera Alba (Beeswax), Sorbitol, Algin, Parfum (Essential Oils)**, Potassium Cetyl Phosphate, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Acacia Senegal Gum, Lycium Barbarum Fruit Extract*, Hydrogenated Palm Glycerides, Xanthan Gum, Tocopherol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Linalool**, CI 77499

* ingredients from certified organic agriculture
** from natural essential Oils

1 komentár:

  1. Osobne ma mrzí, že nie všetky maskary od Alverde majú značku Vegan

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...