utorok 17. novembra 2015

Logona | Šampón s bio kofeínom a goji Age Energy

Tento šampón si doma syslím už nejaký ten rôčik. Nie že by som ho šetrila na špeciálnu príležitosť :D ale skôr priznávam, že som na neho proste zabudla. Viete ako, keď stále nakupujete niečo nové a zaplavujete si poličky :).


Určený je na jemné a riedke vlasy, a hoci tie moje sú pravý opak, kupovala som ho kvôli kofeínu. Neposilňuje a neosviežuje len náš vyčerpaný organizmus, ale aj rast vlasov a mal by tiež pomôcť nadmernému vypadávaniu, tak že vyskúšam :). Lebo vždy sú také obdobia. Môže za to väčšinou asi stres. Ale tiež sa mi už stalo, že mi padali viac po nejakom šampóne, keď šľapnem vedľa. Je ťažké identifikovať presnú príčinu :/. Mám dokonca pocit, že práve takto na jeseň pravidelne padajú tie vlasy o čosi viac.


100% prírodné zloženie u Logony asi netreba zvlášť predstavovať, žiadne sulfáty a iná škodlivá chémia. Jediné čo ma zarazilo, je alkohol hneď na druhom mieste. To robia radi napríklad u Alverde, ale tu som našťastie žiadne vysušené vlasy nepostrehla. Preto sa presuniem rovno k ďalším cenným zložkám okrem kofeínu, t.j. ginko, goji, bambus.


Mierna exotika, ale pre biokozmetiku známi pomocníci. Tak napríklad ak sa čudujete takému bambusu :), okrem výživy pre pokožku a vlasy, optimalizuje schopnosť odrážať svetlo takže sa pekne lesknú. K lesklým vlasom dopomáha aj výťažok z ovocia Goji, bohatý na minerály vyhladzuje vlasovú štruktúru a dodáva vlasom objem.Ginko zlepšuje cirkuláciu, prekrvenie pokožky a podporuje metabolizmus, v preklade spolu s kofeínom sú v šampóne pre podporu rastu vlasov. Btw jemu šampón ďakuje za názov Age Energy, pretože ginko spomaľuje proces starnutia pleti. Ak je to pravda, asi je načase začať piť ginkový elixír života a mladosti :).

Hoci je obsah fľašky niekde pri dne, neviem či ho používam dostatočne dlho na to, aby som mohla prehlásiť, že pomáha rastu vlasov. No mám pocit, že vlasy po ňom padajú menej a mám vyhladenejšie, lesklé vlasy. Verím, že za to môže tá príroda :).


Veľké plus má u mňa krásna ovocná parfemácia, ktorá je celkom intenzívna, no napriek tomu nevtieravá a cítim ju z vlasov aj na ďalší deň, a to už je čo povedať na prírodný šampón! A žiadne udretie alkoholu do nosa.

PLUSY:MÍNUSY:
- prírodný výrobok, bio certifikát Natrue.org a Vegan- alkohol
- vyhladzujúce účinky
- vôňa

Takže mňa Logona zatiaľ presvedčila. Šampón by ste mali dostať v každom dobrom bio ochodne za cenu okolo 7,50 - 8,00 €. Máte skúsenosti s touto značkou? Ja by som chcela určite vyskúšať ešte minimálne tú slávnu lávovú zem :).

❤ Ďakujem za každý komentár ❤

4 komentáre:

  1. Prave nieco take hladam, mala som niekolko krat kofeinovy alpecin ale to neni priroda ani zdaleka....

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Alpecin poznam, a fialky to teda nie su :). Vyskusaj urcite a daj vediet vysledky ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ach, má oblíbená Logona! Logona je obecně má oblíbená značka a šampony obzvlášť. Vyzkoušela jsem od Logony celkem dost šamponů a Goji rozhodně vede (ale i Měsíček, nebo Jalovec na svědící pokožku hlavy, v podstatě ani jeden z jejich šamponů nebyl tragický). Měla jsem po něm krásně nadýchané vlasy a jako bonus krásná vůně. Co se týká vlivu na růst/padání vlasů tak neposoudím, protože zastávám názor, že padání vlasů je vždy vnitřní příčina, šampon to moc nezachrání, ale růst podpořit může :-) Zajímavé, že ač mi alkohol v Alverde také vadí, tak Logona ho asi umí nějak líp ve složení zpracovat, že s tím nemám problém jak u Alverde :-)

    porcelainswan

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Alkohol ma tu mierne sokoval, ako som pisala :) ale ono je to fakt alchymia namiesat dobry sampon, aby to spolupracovalo vo vysledku. Vedela som o nom este pred kupovanim, a predsa som urobila dobre, ze som mu dala sancu :). Hoci, rozhodovala som sa este medzi zihlavovym. Ten ale planujem kupit urcite, minimalne pre tatinka.

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...